צור קשר

התכתבות עם הבנק

שירות התכתבות עם הבנק מאפשר  לך לפנות אלינו בכל זמן שתרצה בנושאים בנקאיים , פעולות בחשבון והעברת מסמכים באופן מאובטח באמצעות באתר הבנק ובאפליקציה.

לפניות באתר> היכנסו לחשבון שלכם ולחצו על שירות "התכתבות עם הבנק" בצד ימין למעלה 

 לפניות באפליקציה> היכנסו לחשבון שלכם באפליקציה ולחצו על האייקון של הבועית בצד שמאל למעלה או היכנסו לתפריט, תגללו לסוף התפריט

ולחצו על "התכתבות עם הבנק". 

דברים שחשוב לדעת!*

  • מענה לפניות יינתן תוך 2 ימי עסקים, לכן אם הנושא מאוד דחוף יש ליצור קשר טלפוני עם הסניף או עם המוקד 3360*
  • לקבלת תמיכה טכנית בנושאי אתר הבנק ובאפליקציה הסלולרית ניתן ליצור קשר עם התמיכה הטכנית בטלפון 03-5130003 או לשלוח מייל לכתובת support@fibi.co.il
  • למקרים דחופים או לביצוע פעולות ניתן לפנות לסניף או לפאגי Call בטלפון 3360*  ככל שקיים לך מנוי.

מוקדי שירות

בירורים, בקשות, מידע ופעולות בחשבון :

מוקד הפאגי Call בטלפון 03-5130031 או 3360* מכל טלפון שעות פעילות המוקד

משכנתאות :

מוקד משכנתאות Call בטלפון 3533* מכל טלפון שעות פעילות המוקד   הורדת טפסים

פתיחת חשבון :

מעבר לפתיחת חשבון באתר

ייעוץ פנסיוני :

לקביעת פגישה עם יועץ פנסיוני בטלפון 8884* לקביעת פגישה באמצעות האתר  

דיווח אובדן/גניבת כרטיסי אשראי ו/או כרטיס בנקאי :

בכל מקרה של אובדן/גניבת כרטיס אשראי, יש להתקשר באופן ישיר ומיידי למוקדי הדיווח בהתאם לסוג הכרטיס לדיווח בנוגע לכרטיסי אשראי

אובדן/גניבת מכשיר סלולרי :

03-5130616

מחלקת הגביה:

רח' אברהם בומה שביט 5 ראשל"צ, 7559903 
טל : 03-5196314 
פקס: 03-5178382 

תמיכה טכנית

לקבלת תמיכה טכנית בנושאי אתר הבנק ובאפליקציה הסלולרית ניתן ליצור קשר עם התמיכה הטכנית בטלפון 03-5130003

התמיכה הטכנית לשירותך:
בימים א'-ה': 8:00 בבוקר עד 19:00 בערב
בימי ו' וערבי חג: 8:00 בבוקר עד 13:00 בצהריים 
בימי שבת וחג: סגור

באפשרותך לפנות גם באמצעות דואר אלקטרוני support@fibi.co.il

לתשומת ליבך! 

בקשות או הוראות למתן מידע בנקאי או לביצוע פעולות בנקאיות שיועברו באמצעות ה E-mail לא יענו.